MaZzikaHits139

A Dream BecaMe True
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  FaceBook GroupFaceBook Group  Log in  

Share | 
 

 so2al mohem gedan

Go down 
AuthorMessage
Demo.Bacha
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
avatar

Female
عدد الرسائل : 881
العمر : 32
Location : cairo
تاريخ التسجيل : 2008-03-02

PostSubject: so2al mohem gedan   Sun Jun 08, 2008 3:59 pm


سؤال بسيط

أيهما عليك الحذر منه أكثر
الصديق؟؟! أم العدو ؟؟!
و ما الشيئ الذى لا يمكن أن تسامح عليه صديقك إذا أخطأ بحقك؟؟؟ و محدش يقولى اننا نسامح فى اى حاجه خليكم واقعيين
بمعنى تانى
ايه الحاجه اللى لو عملها صديق ليك ممكن تسامحه لكن لايمكن ترجعوا أصدقاء زى الاول؟؟؟؟؟؟؟؟
و هل فعلا فى صديق ممكن نبقى مطمنين من ناحيته تماما؟؟؟


اه يا جماعه الموضوع ده
مش منقوووووول
Back to top Go down
View user profile
mano
MaZzikawy 3afReeeet
MaZzikawy 3afReeeet
avatar

Female
عدد الرسائل : 263
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 2008-03-02

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 9:59 am

اولا الصديق بالطريقة العاطفية انناطبعا مانبقاش خايفين من الصديق

اما بالطريقة العقلانية اننا نبقى حذريين لان الصديق اكثر حد انت مديله الثقة افرض لو خنها انت ممكن تعمل ايه

اما بقى العدوا انت كدا كدا عارف انه ممكن فى وقت يغدر بيك وبتبقى عامل حسابك
اما الشئ الذى لا اسامح عليه صديقى انه يكون بوشين معايا يااااااااااه احساس غبى مووووت

تعرفوا فى اصدقاء فى حياتى كويسيييين مووووت بس انا اللى ضيعتهم بغبائى
وزى ما فى الوحش اكيد فى الكويس اللى يخاف عليك

بس ياريت نختار الحد اللى بيبينلى اخطائى مش اللى بيجارينى فى اى حاجة انا اعملها

وزى ما بيقول المثل يا بخت من بكانى وبكا عليا ولا ضحكنى وضحك الناس عليا

وشكرا ليكى يا ديمو على الموضوع الجامد ده

بجد حلوووووو اوىاوى اوى
Back to top Go down
View user profile
Demo.Bacha
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
avatar

Female
عدد الرسائل : 881
العمر : 32
Location : cairo
تاريخ التسجيل : 2008-03-02

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 10:23 am

بس ياريت نختار الحد اللى بيبينلى اخطائى مش اللى بيجارينى فى اى حاجة انا اعملها

وزى ما بيقول المثل يا بخت من بكانى وبكا عليا ولا ضحكنى وضحك الناس عليا

شكراا مانو على ر دك
Back to top Go down
View user profile
shereen_m
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed
avatar

Female
عدد الرسائل : 101
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 2008-05-22

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 11:25 am

مبدئيا ميرسي علي الموضوع الجميل دا
ثانيا:الشئ ال لا يمكن اسامح فيه صديقي ابدا انه يكذب عليا ويخونني
ثالثا: مفيش طبعا حد حيبقي مطمئن تماما وواثق تمام الثقة من ناحية صديقه لاننا برضه بشر واكيد حيبقي عندنا نبرة شك
Back to top Go down
View user profile
Demo.Bacha
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
avatar

Female
عدد الرسائل : 881
العمر : 32
Location : cairo
تاريخ التسجيل : 2008-03-02

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 11:55 am

merci shery 3ala radek
bas bardo ma2oltish
te7zary mn meem aktar????
Back to top Go down
View user profile
ahmed mostafa
MaZzikawy Za3eEm
MaZzikawy Za3eEm
avatar

Male
عدد الرسائل : 306
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 2008-03-27

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 1:28 pm

احذر عدوك مرة
واحذر صديقك الف مرة
فهو اعلم بالمضرة

[center]منقول
Back to top Go down
View user profile
Demo.Bacha
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
avatar

Female
عدد الرسائل : 881
العمر : 32
Location : cairo
تاريخ التسجيل : 2008-03-02

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 2:30 pm

shokran 3ala el rad we 2manet el nakl


Last edited by Demo.Bacha on Mon Jun 09, 2008 3:32 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
shereen_m
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed
avatar

Female
عدد الرسائل : 101
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 2008-05-22

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 3:11 pm

العدو معروف مش محتاج حذر لان كده وكده كلنا بنحذر منه
انما الصديق هو ال نحذر منه اكثر لان احنا مش عارفين ايه ال جواه ولازم حيكون عندنا ذرة شك
Back to top Go down
View user profile
ahmed mostafa
MaZzikawy Za3eEm
MaZzikawy Za3eEm
avatar

Male
عدد الرسائل : 306
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 2008-03-27

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Mon Jun 09, 2008 11:01 pm

[b]قال صلى الله عليه وسلم --- التمس لأخيك 70 عذرا فان لم تجد فلم نفسك--- صدق رسول الله
Back to top Go down
View user profile
meme_mico
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed
avatar

Female
عدد الرسائل : 186
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 2008-05-05

PostSubject: Re: so2al mohem gedan   Tue Jun 17, 2008 3:28 pm

بصي يا ديمو موضوع جامد ومرسي لييكي
وبعدين انا اكتر حاجة تجنني وتخليني اشد في شعري
اني ادي الامان لصديقة ولقيها بتخوني في اي شيئ
لاكن العدو ككدة كدة مش بديلوة الامان فمش
هيجرح فيا مهما عمل لانوة عدوة
ونا عملة خزر منوة
واكتر حاجة مش هسامحوة فيها ازا كدبت عليا
ينهاريييييي ليللتها بيضا معايا علشان انا موتي وسمي الكدب
لاكن بعد كدة بسامحها لان الانسان خطائ
يعني وكدة بقي










و
Back to top Go down
View user profile
 
so2al mohem gedan
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MaZzikaHits139 :: General :: ITt's General-
Jump to: