MaZzikaHits139

A Dream BecaMe True

HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  FaceBook GroupFaceBook Group  Log in  

Share | 

pleeaaase answer me??????

Go down 
AuthorMessage
Banota
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed

Female
Humor : masrawia

PostSubject: pleeaaase answer me??????   Thu Jul 10, 2008 4:34 am

cheers 3andy so2al mohem,,!!!

leh el7`eda3 fe el.7ob,,?????

elso2al da ta3ebny awi w nefsi fe rad mokne3
ana 3arfa tab3an en fe nas kter koaiesen

w msh lazem akon tal3a mn qeset 7ob fashla 3shan as2al elso2al da bas bgad fe nas kteeeeeeer awi ba2et le3bthom el7`eda3 sawa2 welad aw banat,,eh hya el7aga ely t7`aly wa7ed 3aref en wa7da bt7ebo w ma3 zalek y7`da3ha Exclamation scratch ??? ana afadal enena ne3teber en elensan da ma3ndosh e7sas la2en da akeed haikon a7san mn eno by7es w ma3 zalek mo7`ade3 w 2ader eno yel3ab b msha3er ensana bt7ebo bgad w nefsha ykon shrek 7iatha elwa7eed.. msh da zolm wenabi w belzema ensan zay da ystahel eno y3esh zayo zay ay 7ad mo7`les?? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
w tab3an el7al nafso belnesba l2ai bent te7`da3 wa7ed by7ebha ...
ana bgad elmawdo3 da 7`ane2ni a7er 7aga w nefsi ykon mafish ay 7ad keda.
ya gma3a bgad el7ob da 7aga gamila awi w sa3b tla2eh 3shan keda msh lazem ne7`da3 7ad 3shan da 7ram w akeed rabena msh haiseb elmo7`ade3 mn 3`er 3ekab w ya rait law wa7ed aw wa7da et3arado l mawkef zay da ysam7o w yenso w ye3rafo en el7ob elsadek lazem haiege cheers cheers cheers ,,bas please ya mada ana 3aiza a3raf ra2ieak fe elmo7`ade3 w eh el7al
scratch scratch
Back to top Go down
View user profile
GOGINO
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed

Female

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Fri Jul 11, 2008 1:23 am

Hey Banota............Nice Topic

لكن انا ملاحظة انك سالتي السؤال و جاوبتي عليه و حليتي المشكلة في كلامك و مقتنعة بيه يبقا فين الراي الاخر بقا ؟؟؟؟ Rolling Eyes

و انا من رأيي ان مش انسان او 2 او حتى 10 يخدعوني هما اللي هيوقفو حياتي لان طول ما الانسان عايش بيبقا في حالة بحث دائم عن حب حقيقي يعيش معاه و يسنده ....... و اكيد هيتكعبل في السكة في ناس وحشين كتييييييييير و مخادعين اكتر فأنا دوري اني اقوم اقف وانفض ايدي و دماغي و ابدأ من جديد ..... و مش اندم ابدا على حاجة فاتت و لا على انسان خدعني و خدع حبي الصادق ليه و سابني لاني اكيد اتعلمت و هتعلم حاجة مفيدة من تجربتي مهما كانت قاسية و كمان هبص للأنسان المخادع دة على انه انسان مثير للشفقة و محتاج للعظف فعلا لانه انسان بلا هوية لا عارف هو عاوز ايه ولا عاوز مين و مش ينفع تطلبي ان المخادعين و الكدابين و اللي مش بيحترمو الحب الصادق يختفو من الارض لانك لو مش دؤتي مرارة الوحش عمرك ما هتحسي بحلاوة الكويس لان تجاربك و الخداع اللي مريتي بيه هيخليكي تحمدي ربنا عالنعمة اللي اداهالك

و اخيرا اتمنى اني مكونتش طولت عليكم و اتمنالك انك تلاقي نصك التاني

و انا معاكي و عاوزة اشوف رأي مادا

On every single time that you lied
Did you think that every time I see you I would cry No not I, I won't cry
Back to top Go down
View user profile
MaDa140
MaZzikawy 3La TaRee2 El ShOhRaA
MaZzikawy 3La TaRee2 El ShOhRaA

Male

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Sat Jul 19, 2008 3:14 am

شكرا يابنوتا على الموضوع الجميل ده

اما عن رائى فى الموضوع بتاعك انا مختلف معاكى فى المخادع فى الحب اولا الحب مفهوش خداع بمعنى انى لو انا بحب واحده اكيد حاس اذا كانت بتحبنى ولا لا يجماعه الناس ممكن تمثل كل الادوار الى فى الدنيا بس انها تمثل انها بتحب صعب عشان لو حتى مثلت من المفترض ان لو الطرف التانى بيحبو بجد اكيد هايحس اذا كان بيحبو ولا لا يارب تكونو فهمتو قاصدى وبعدين فى مشكله انى لو انا بحب واحده بحاول بكل الصور انى اقنع نفسى انها بتحبنى عشان انا سعتها بكون محتاج ده حتى لو كان كل الدلائل الى حوليا بتقول عكس كده وده طبعا غلط ياريت نفكر شويه بعقلنا ومنحكمش قلبنا بس ونا مع راى جنجو انى الدنيا مش هاتقف على حد بس مش معاها انى لو 10 خادعونى انى اكمل اكيد لو كل دول خادعونى اكيد انا الى غلط مش هما يا جنجو

مادا
Back to top Go down
View user profile
GOGINO
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed
MaZzikawiy NeMrA Wa7Ed

Female

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Sat Jul 19, 2008 1:23 pm

مش شرط يا مادا يكون العيب فيا لوحدي اكيد طبعا العيب فيهم كمان وانا اقصد بالاستمرار يعني التعلم من الاخطاء من كل تجربة وتلاشيها بعد كدة و زي ما قولتلك مش شرط يكون العيب فيا انا لا ممكن تكون طريقتي انا في الحب هي اللي مش نافعة او مفيش اللي يحسها ويفهمها لكن انا بستمر لاني اكيد مقتنعة بيها وحساها و بستنا الانسان اللي يفهم....وبالنسبة للجزء الاول من رأيك فانا معاك جدا لاني مقتنعة ان اللي بيخرج من القلب لازم يوصل للقلب

On every single time that you lied
Did you think that every time I see you I would cry No not I, I won't cry
Back to top Go down
View user profile
Banota
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed

Female

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Sun Jul 20, 2008 12:01 am

merciii moooooooooot ya **7abeb hearty**
w koaies eny msh radet 3`er lma etklalemna 3shan ana msh kont fahmak sa7 w msh kont moktane3a w sa7e7 enta akna3teny bas bardo ana msh m3ak fe gomlet el 7ob mafehosh 5eda3 w shaifa enak kan asa7 t2ol el7ob el7a2e2ey hoa ely msh feh 5eda3 w da la2en fe kteer bi5da3o ta7t esm el7ob w a7ianan bykon elma5do3 by7eb bgad w zay ma enta 2olt 7ases eno byt5ed3 w ma3 zalek by7awel b kol el6oro2 eno yekne3 nafso b 3aks da 3shan hoa me7tag da w m3ak 6ab3an en da 3`ala6,,bas da bardo ma3nah en fe 5eda3 w bardo fe 7ad ye2dar yemasel el7ob w da 6ab3an 3`ala6 w ana moktane3a en ely ysada2 w yeskot 3`al6an,, w atmana enak tefhamni sa7 w tekten3 b weghet nazari ...,
Back to top Go down
View user profile
toma tota
MaZzikawy Zay El 3asal
MaZzikawy Zay El 3asal

Female

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Sun Jul 27, 2008 12:42 pm

بصى يابنوته
اولا انا مع راى مادا وجوجينو
من رأيي ان لو فى طرف من الاطراف غدر بالطرف التانى يبقى من حق الطرف اللى اتغدر بيه
انه يبعد عن الشخص ده بس لو بيحبه بجد يحزره مره ويسامحه مره لكن بعد كده يبعد لان هيفضل يتعذب ويهين نفسه مع حد مش مقدره
Back to top Go down
View user profile
Banota
MaZzikawy Gamed
MaZzikawy Gamed

Female

PostSubject: Re: pleeaaase answer me??????   Tue Jul 29, 2008 9:55 pm

merci moot 3la ra2iek ya a7la toma fe eldonia w thx 4 ur interstes
Back to top Go down
View user profile

pleeaaase answer me??????
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ????? ???????? ????? ?????????? ????? ??????? ????????